Z dôvodu nutnosti rešpektovať obmedzenia, ktorých cieľom je zamedziť šírenie vírusu Covid-19, DACHSER žiada svojich zákazníkov o pochopenie a spoluprácu pri čelení týmto prekážkam.
Foto: DACHSER
Potom, čo mnoho krajín zaviedlo v dôsledku súčasnej situácie obmedzenia verejného života a niektoré uzavreli svoje hranice, sú logistické firmy konfrontované množstvom výziev. V tejto dobe sú viac ako inokedy závislí na podpore svojich zákazníkov.
Rovnako aj spoločnosť DACHSER čelí, z dôvodu opatrení brániacich šíreniu vírusu, obmedzeniam dodávok v regiónoch alebo skupinám príjemcov. Ide napríklad o stravovacie zariadenia a maloobchod, s výnimkou základných tovarov.
“Žiadame našich zákazníkov, aby nám odovzdali na prepravu len tie zásielky, u ktorých je zaručené, že tovar bude príjemcom prijatý,” apeluje Viliam Bokšanský, Branch Manager DACHSER Slovakia. “Ak nemôžeme doručiť zásielky z dôvodu obmedzenia v cieľovej oblasti alebo zatvorenia danej firmy, vrátime zásielky čo najskôr do starostlivosti odosielateľa. Ďalšie zásielky do týchto oblastí alebo ku konečným príjemcom už nebudú prijaté,” dodáva Viliam Bokšanský.
Jedine takýmto spôsobom je možné, v záujme všetkých, zamedziť neefektívnemu využívaniu času, a tým aj eliminovať riziko vzniku škôd. V prípade potreby, DACHSER v rámci zmluvnej logistiky ponúka individuálne možnosti medziskladovania. Pre rezerváciu skladovacích kapacít nás môžu zákazníci kontaktovať. Tímy DACHSERu po celom svete zostávajú v neustálom kontakte so svojimi zákazníkmi. Sme pripravení prediskutovať konkrétne situácie a urobiť ďalšie opatrenia pre potrebné zabezpečenie prepravy vášho tovaru.
Všetky novinky o aktuálnej situácii nájdete na webových stránkach spoločnosti DACHSER.
Zdroj: DACHSER