logo
KANCELARIE, s.r.o.
Staromestská 3, 811 03 Bratislava

tel.: +421 915 202 193
e-mail: info@kancelarie.sk

Deň súkromného podnikania bude v októbri

Podnikatelia môžu aj tento rok spoločne so zákazníkmi osláviť svoj deň. Opäť sa spúšťa kampaň ku Dňu súkromného podnikania, pričom ide už o druhý ročník. Veľkoobchod METRO vlani zaviedol tradíciu a vždy druhý utorok v októbri vzdáva hold tvrdej a poctivej práci všetkých podnikateľov, ktorí denno-denne robia všetko preto, aby naplnili potreby svojich zákazníkov. Tento rok sa Deň súkromného podnikania bude konať 10. októbra. Už teraz sa záujemcovia zo strany podnikateľov môžu hlásiť a pripraviť pre svojich zákazníkov špeciálne ponuky na tento deň.

Foto: METRO Cash & Carry

Spoločnosť METRO podporí celú akciu veľkou mediálnou kampaňou. Podnikatelia tak budú mať istotu, že sa o Dni súkromného podnikania dozvedia aj ich zákazníci. Pripojiť sa môže každý podnikateľ bez ohľadu na odbor so svojou špeciálnou ponukou na webovej stránke denpodnikania.sk.

Záleží len na samotnom podnikateľovi, čo zaujímavé pre svojich zákazníkov vymyslí. Môže to byť napríklad dezert ku káve zdarma, zľava na nákup, malý darček alebo služba navyše, či kultúrna akcia. Verejnosť potom na rovnakých webových stránkach nájde v prehľadnej mape podniky vo svojom okolí, ktoré si na tento deň pripravili špeciálne ponuky.

„Malí podnikatelia, ktorí majú napríklad malú pekáreň na rohu alebo kaviareň v susedstve, sú často celé dni v práci, len aby obslúžili svojich hostí a nemá im veľmi kto pomôcť. Pracujú tvrdo každý deň, prekonávajú mnoho prekážok, aby sa naplno mohli venovať svojim zákazníkom. Preto im patrí naše uznanie, a to je aj dôvod, pre ktorý sme sa rozhodli oceniť ich  za toto úsilie a venovať im špeciálny deň,“ uviedol generálny riaditeľ METRO Slovensko Jan Žák. Pripomenul, že pre každého podnikateľa, ktorý sa zapojí, je to šanca potešiť nielen svojich súčasných zákazníkov, ale upozorniť na seba aj nových.

Na vloženie ponuky majú podnikatelia čas až do 10. októbra, kedy všetko vyrcholí. Pre tých, ktorí sa ale poponáhľajú a stihnú sa zaregistrovať na webovej stránke do konca augusta, je pripravená súťaž o podporu v regionálnych médiách. V každom regióne sa tak 15 výhercov ešte viac zviditeľní v príslušných médiách vďaka podpore spoločnosti METRO, celkovo bude vybratých až 120 podnikateľov.

Partnermi akcie sú Slovak Business Agency (SBA) a Združenie mladých podnikateľov Slovenska (ZMPS). Obom organizáciám záleží na tom, aby podnikaniu na Slovensku bola venovaná potrebná podpora a práca malých a stredných podnikateľov bola dostatočne ocenená. „Veríme, že sa k myšlienke Dňa súkromného podnikania pridá čo najviac ľudí a že si podnikatelia spolu so zákazníkmi užijú tento deň spoločne. Rovnako tak sa môžu kvôli prípadnej podpore obrátiť na nás,“ uviedol riaditeľ sekcie národných a medzinárodných programov SBA Marián Letovanec.

Ján Solík zo Združenia mladých podnikateľov Slovenska poznamenal, že je skvelé, že vznikol akýsi neoficiálny štátny sviatok, ktorý dáva drobným podnikateľom motiváciu do ďalšej práce. „Okrem symbolického uznania a ocenenia práce drobných súkromných podnikateľov má tento deň aj druhú, nie menej dôležitú rovinu. Ak sa podnikatelia rozhodnú zapojiť do Dňa súkromného podnikania, vďaka kampani od spoločnosti METRO môžu získať aj nových zákazníkov, profesionálne PR a marketing, teda pomerne hmatateľnú pomoc pre svoje podnikanie.“

Vlaňajší, prvý ročník, ktorý pripadol na 11. októbra bol mimoriadne úspešný, zaregistrovalo sa a šepciálne ponuky pre svojich zákazníkov pripravilo 579 prevádzok. „Pevne veríme, že počas druhého ročníka bude ešte väčší záujem zo strany podnikateľov aj zákazníkov zapojiť sa,“ uzavrel generálny riaditeľ METRO Slovensko, pán Jan Žák.

Zdroj: METRO Cash & Carry