logo
KANCELARIE, s.r.o.
Staromestská 3, 811 03 Bratislava

tel.: +421 915 202 193
e-mail: info@kancelarie.sk

DPD: Vianočný nápor na služby kuriérov

S blížiacim sa koncom roka sa rozbehla nákupná horúčka a internetové obchody a kuriérske spoločnosti už naplno pociťujú blížiace sa vianočné sviatky. Kuriérska spoločnosť DPD sa na sezónu dôsledne pripravila a navýšila počet kuriérov aj množstvo ľudí v triediacich strediskách. Zákazníci, ktorí chcú mať istotu, aby darčeky pre rodinu a blízkych dorazili pod vianočný stromček včas, by si nemali nenechávať sviatočné nákupy na poslednú chvíľu.  

Nákupná sezóna sa postupne začala rozbiehať už začiatkom novembra. Množstvo zásielok, ktoré kuriérske spoločnosti prepravia, sa v posledných týždňoch pred Vianocami zvýši až o desiatky percent. „Očakávame, že aj keď tento rok pravdepodobne neprekonáme rekordné obdobie počas pandémie, sezóna bude veľmi silná. Stále viac ľudí oceňuje pohodlie, ktoré im nákupy na internete poskytujú. V tomto období nakupujú online nielen pravidelní zákazníci, ale aj tí ľudia, ktorí využívajú služby internetových obchodov iba príležitostne,” hovorí generálny riaditeľ DPD na Slovensku Peter Pavuk. 

Arno Senoner / Unsplash.com

Ilustračné foto: Arno Senoner / Unsplash.com

DPD sa na sezónu zodpovedne pripravila už v predstihu. V tomto období zásielky rozváža väčší počet kuriérov, ale narástol aj počet ľudí, ktorí pomáhajú spracovať balíky v triediacich strediskách (až o 50 percent). Výraznou pomocou je výkonné triediace stredisko v Bratislave s automatickou linkou, ktoré dokáže spracovať až 10-tisíc balíkov za hodinu, ale rovnako aj HUB DPD v ŽILINE.

DPD tiež v poslednom období rozšírila sieť odberných miest a samoobslužných boxov, v ktorých si zákazníci môžu zásielky vyzdvihnúť. Dnes ich je na celom Slovensku už viac ako 1 350. „Máme pripravené dostatočné kapacity na to, aby sme koncoročný nápor objednávok bez problémov zvládli,“ hovorí Peter Pavuk.

Zdroj: DPD