Je prenajímanie nehnuteľností Váš hlavný alebo vedľajší predmet podnikania? Možno aj Vy patríte medzi prenajímateľov, ktorí k evidencii nájmov používajú najmä Word a Excel. Pomocou týchto štandardných nástrojov sa vytvárajú zmluvy o prenájme, podklady k fakturácii, či k vyúčtovaniu energií. Samotné vystavovanie faktúr, sledovanie pohľadávok a nákladov sa pritom často rieši v účtovníctve.
Riadenie prenájmu nehnuteľností si však vyžaduje aj ďalšie informácie. Majiteľov nehnuteľností zaujíma vyťaženosť priestorov, tržby vyplývajúce z existujúcich a plánovaných prenájmov, prehľad nákladov v krátkodobom i dlhodobom výhľade, či zmluvné podmienky nájomcov. Pre operatívne riadenie prenájmov sú zase potrebné ukazovatele podnikania na týždennej alebo mesačnej báze.
Chceli by ste zefektívniť činnosti spojené s prenájmom Vašich nehnuteľností? Riadite prenájom viacerých nehnuteľností a chýba Vám jednoduchý pohľad na aktuálne informácie o podnikaní? Chcete nájomcovi ponúknuť čo najvýhodnejší model rozpočítania médií a energií?
Všetky tieto očakávania Vám splní informačný systém .rent, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre podporu riadenia procesov v oblasti podnikania s prenájmom nehnuteľností v rozsahu:
- evidencia nehnuteľností,
- správa ponúk a zmlúv,
- fakturácia,
- informácie k rozhodovaniu.
Základné vlastnosti aplikácie .rent:
- Aplikácia .rent prináša inováciu do riadenia prenájmu nehnuteľností s ohľadom na znižovanie nákladov, podporu obchodu a spokojnosť nájomcov.
- Aplikácia .rent prináša centrálne spracovanie a prehľadnosť informácií o Vašich prenájmoch. Všetci zainteresovaní – správca nehnuteľností, obchodník, fakturant, manažér aj vlastník – vidia a pracujú s rovnakými údajmi.
- Aplikácia .rent výrazne znižuje Vaše náklady na administratívne činnosti spojené s prenájmom nehnuteľností (vytvorenie ponuky na prenájom, zmluvy o prenájme, fakturácia, atď.).
- Aplikáciou .rent jednoducho vytvoríte ponuku, ktorá bude obsahovať všetky zmluvné informácie súvisiace s prenájmom, čím budete na svojich záujemcov pôsobiť seriózne a tým zvýšite svoje šance na rýchly prenájom.
- Prostredníctvom aplikácie .rent nájomcovi jasne špecifikujete prevádzkové náklady, na ktorých sa finančne podieľa, ako aj spôsob rozpočítania médií a energií.
- S aplikáciou .rent môžete zmeniť model rozpočítania médií a energií tak, aby sa spravodlivejšie rozpočítavali medzi nájomcov (napr. spotreba vody rozpočítavaná podľa počtu osôb v prenajatom priestore a nie podľa prenajatej plochy).
- V prípade otázok alebo reklamácií viete nájomcovi pomocou aplikácie .rent rýchlo a prehľadne preukázať správnosť rozpočítania fakturovaných položiek.
- Aplikácia .rent umožňuje vytvárať a sledovať ukazovatele podnikania súvisiace s prenájmom nehnuteľností.
- Využívaním aplikácie .rent ušetríte náklady spojené so serverom, s databázovými a aplikačnými licenciami, či s inštaláciou nových verzií aplikácie.
A nakoniec slová zákazníka:
„K štandardným mesačným účtovným výstupom pre finančnú inštitúciu sme priložili aj operatívne výstupy týždenných ukazovateľov podnikania z aplikácie .rent, čím sme predložili aj trendy nefinančných ukazovateľov nášho podnikania a tým sme zvýšili našu dôveryhodnosť pred finančnou inštitúciou.“
Bližšie informácie o rozsahu obchodných verzií a ukážku aplikácie .rent nájdete na stránke www.smartmanagement.sk/rent
Na Vaše otázky radi odpovieme na e-mailovej adrese: helpdesk@smartmanagement.sk.
Ing. Ján Satin, SMART Management, s.r.o.