logo
KANCELARIE, s.r.o.
Staromestská 3, 811 03 Bratislava

tel.: +421 915 202 193
e-mail: info@kancelarie.sk

Jenewein Group má manažérku šťastia

Jenewein Group a poradenské spoločnosti Amrop a Fipra v jej portfóliu spolu s analytickoporadenským inštitútom Európske partnerstvo pre verejné stratégie (EPPP) dlhodobo a cielene vytvárajú priestor pre talentovaných ľudí. Okrem jedinečných zručností a vlastností je ich spoločnou
ambíciou túžba úspešne a zmysluplne sa profesijne uplatniť a rásť spolu s renomovanými svetovými značkami.

Štastie

Ilustračné foto: Pixabay.com

Vďaka rešpektovaniu princípov dobrej správy, spoločensky zodpovednému správaniu, nadšeniu pre inovácie a presadzovaniu najvyšších štandardov kvality celá skupina patrí k zamestnávateľom, ktorí si uvedomujú hodnotu a význam kvalitného ľudského kapitálu. Poznanie, že ľudia nie sú zdrojmi, ktoré možno nakúpiť,  rešpektujeme nielen v poradenskej činnosti, ale aj pri vlastnom podnikaní.

V rámci pripravovaných zmien a inovácií v poradenskom portfóliu i organizačnej štruktúre sme ako jedni z prvých na Slovensku vytvorili pozíciu Happiness Manager. Z interných zdrojov ju od augusta 2017 zastáva Kristína Panušková. Okrem úloh Office Managera, ktoré má v zodpovednosti od roku 2015 a ktoré súvisia so zabezpečením plynulého chodu celej kancelárie, s administratívnou a organizačnou podporou manažmentu, komunikáciou s dodávateľmi a rôznymi inštitúciami a so získavaním podkladov nevyhnutných pri realizácii jednotlivých poradenských projektov, ako Happiness Manager vytvára priestor, čas a inšpiráciu na rôzne aktivity podporujúce nielen výkonnosť a efektívnosť, ale najmä kvalitu vzťahov v tíme, internú komunikáciu, pozitívne emócie, spokojnosť a spoločenskú i ľudskú zodpovednosť v súlade s firemnou kultúrou a spoločnými hodnotami.

Kristína je absolventkou Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave a Teologickej fakulty Trnavskej univerzity. Vďaka pozitívnemu životnému nastaveniu, prirodzenosti a tvorivosti dokáže byť užitočným medzičlánkom medzi svetom biznisu a nehmatateľnými, avšak pre dlhodobý úspech podstatnými záležitosťami, akými sú emócie, vzťahy, zodpovednosť, ocenenie či ľudské správanie.

Zdroj: Jeneweingroup