Články

Vplyv osvetlenia na produktivitu

Dobré osvetlenie pracoviska s dokonale osvetlenými pracovnými priestormi je základným predpokladom na vytvorenie optimálnej pracovnej pohody a zvýšenie produktivity zamestnancov. Výhody dobrého…

06.07.2012

Hluk v kancelárii

Boli ste niekedy v call centre počas jeho intenzívnej prevádzky? Ide naozaj o hlučné prostredie, i keď sú zamestnanci v oddelených kójach a so slúchadlami na ušiach. Ale to je extrémny príklad.…

04.07.2012

S klimatizáciou vo firme opatrne

Koľko hodín sedenia za počítačom stačí na narušenie pohybového aparátu? Nuž, ak sa k nesprávnemu sedeniu pridá stres, „prechodené“ choroby, bolesti kĺbov a nesprávne využívanie klimatizácie, môže…

28.06.2012

Coworking vs. Home office

Nedávno som sa zúčastnil akcie, ktoré niesla názov Jelly Meeting. Konal sa priestoroch Klubu umelcov, ktorý sa nachádza nad známym a najmä v lete vyhľadávaným pohostinstvom Umelka. Prepojenie…

24.06.2012

Certifikát LEED zvyšuje hodnotu budovy

V prvej časti seriálu o zelených budovách ste si mohli prečítať zaujímavosti o budovách, ktoré majú prívlastok zelené. Dozvedeli ste sa, čím sú výnimočné a aké výhody prinášajú majiteľovi a…

15.06.2012

Udržanie hodnoty nájomného

Nájomný vzťah predstavuje partnerský obchodný vzťah medzi prenajímateľom a nájomcom uzavretý spravidla na obdobie viacerých rokov, ktorý v takomto dlhšom časovom období podlieha rôznym externým…

24.05.2012

Čím sú zelené budovy výnimočné?

Zelené administratívne budovy sú lepším miestom pre biznis. Nielen preto, že sú naprojektované a postavené v súlade s princípmi trvalo udržateľného stavebníctva a vyznačujú sa kvalitnou mikroklímou.…

01.05.2012

Princípy feng shui v kancelárii

Ako sa cítiť v kancelárii príjemne a produktívne? Niekomu pomáhajú litre kávy a výhľad z okna, inému uzavretý, odhlučnený priestor. Všeobecne sa odporúča – a nie je to módny trend – zariadiť…

14.03.2012

Ako si zariadiť kanceláriu?

Zariaďovanie kancelárie je proces, ktorý v podstatnej miere ovplyvní aj fungovanie firmy. V kancelárii totiž väčšina z nás trávi podstatnú časť dňa, a to, ako vyzerá a ako sa v nej cítime, má vplyv…

13.02.2012

Pri výbere kancelárií nezabudnite na parkovanie

Parkovacie miesta sú jedným z piatych hlavných kritérií pri výbere kancelárií. Často aj rozhodujúcim. Väčšina zamestnávateľov chce aby zamestnanci mali možnosť zaparkovať v okolí budovy – ideálne…

06.02.2012

Staré alebo nové kancelárske priestory?

Výber vhodných kancelárskych priestorov je s pribúdajúcimi novými projektmi čoraz náročnejší. Moderných kancelárií je na trhu dostatok, no ich kvalita nemusí vždy zodpovedať cene. Mnoho záujemcov…

02.02.2012

Facility manažment od začiatku

Na Slovensku relatívne nový pojem facility manažmentu stále mnohí chápu len ako sofistikovanejší termín pre správu budov. Nie je to však celkom tak. Je to činnosť či služba spojená predovšetkým s…

20.06.2011

Top ponuky