Kancelárie časopisu Kinfolk od spoločnosti Norm Architects
Dánske štúdio Norm Architects sa inšpirovalo škandinávskym a japonským dizajnom, aby vytvorilo túto útulnú galériu a pracovný PRIESTOR pre časopis Kinfolk v centre Kodane.
Drevené palety a omietky v upokojujúcich tónoch vytvárajú neformálne domáce prostredie, ktoré sa viac podobá na oddychovú miestnosť než na kanceláriu.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Kancelárie spoločnosti Dynamo od Anne Sophie Goneau
Kanadská dizajnérka Anne Sophie Goneau zmenila časť starej budovy na pracovný priestor pre spoločnosť Dynamo, ktorá sa zaoberá technológiami. Spoločnosť sa nachádza v tej časti Montrealu, ktorá sa postupne stala kreatívnym centrom. Na svoj nový projekt návrhárka použila sklo, sadrokartón a pôvodnú betónovú konštrukciu. Podlahy sú tmavomodré a kuchyňa je vybavená svetlosivou lakovanou skriňou.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Voľný priestor v 68 Claremont zo štúdia Tom Chung
Kanadská firma Štúdio Tom Chung prerobila priemyselný priestor v centre Toronta na voľný priestor, kam umiestnila kancelárske a konferenčné priestory s nábytkom, ktoré sa dajú s rôznymi obmenami ľahko usporiadať. Štúdio vytvorilo sériu miestností so zasúvacím systémom, ktorý im umožňuje prispôsobiť priestor na rôzne účely. Úsporné a odolné materiály si vyžadujú len minimálnu alebo žiadnu povrchovú úpravu.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Kancelária firmy Circus od It Met
Argentínske štúdio It Met použilo vlnitý plast a drevené dosky na rozdelenie pracovných priestorov tejto reklamnej agentúry v Buenos Aires.
Štúdio It Met chcelo prispôsobiť budovu tak, aby viac vyhovovala celkovému charakteru spoločnosti a rozhodla sa vytvoriť spoločné priestory na všestranné účely pomocou nepriehľadných dymových a zvukotesných panelov.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Ateliér Peter Fong od firmy Lukstudio
Biele boxy obsahujú rôzne priestory určené na spoločenskú činnosť a pracovnú činnosť v kaviarni a spoločný pracovný priestor Ateliéru Peter Fong v Guangzhou, ktoré boli zariadené firmou Lukstudio. Koncepcia od Lukstudio zahŕňa zakomponovanie rôznych oblastí do série prázdnych priestorov. Prázdne priestory, ktoré vyzerajú na fasáde budovy ako biele boxy, predstavujú kaviareň, priestor na brainstorming, zasadaciu a oddychovú miestnosť.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Centrála firmy Aesop od štúdia Post-Office
Dizajnové štúdio Post-Office od Philippe Malouina použilo minimálnu farebnú paletu a nábytok na mieru, aby prerobilo sklad v Londýne na hlavnú kanceláriu firmy Aesop zaoberajúcou sa starostlivosťou o pleť v Spojenom kráľovstve. Nachádza sa v bývalom výrobnom sklade v meste Bloomsbury. Priestor s rozlohou 232 štvorcových metrov je rozdelený na dve miestnosti – obe sú navrhnuté s diskrétnym a harmonickým vzhľadom tak, aby rešpektovali charakter pôvodnej budovy.
________________________________________
Produkčná kancelária Green 26 od firmy Anonymstudio
Zastúpenie zelenej farby je použité vo všetkých kanceláriách thajskej televíznej spoločnosti v Bangkoku, vylepšenej dizajnom thajskej firmy Anonymstudio. Kontrastná biela a zelená na stropoch a stenách dominuje kancelárii s rozlohou 60 štvorcových metrov. Pracovný priestor je jednoduchý a priestranný, vybavený dlhým stolom v tmavozelenej farbe, doplnený bielymi kontrastnými stoličkami.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Firma The Garage s dizajnom od Neri&Hu
Šanghajské štúdio Neri&Hu prerobilo bývalú továreň na výrobu rakiet v Pekingu na túto autoservisovú garáž a kancelárie s kovovým schodiskom v priemyselnom štýle. Firma Neri&Hu zachováva čo najviac z pôvodnej budovy, pričom kombinuje kovové a šedé prvky s vkusným vlašským orechom a bronzovými prvkami, ktoré pripomínajú remeselné spracovanie starožitných automobilov.
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
Ateliér KAAN Architecten s vlastným dizajnom
Holandské štúdio KAAN Architecten pracuje v kanceláriách s vlastnoručne navrhnutým dizajnom v Rotterdame, ktorému dominujú hrubé betónové stĺpy, hladké biele steny a masívna podlaha z vlašského orecha. KAAN Architecten prerobili budovu De Nederlandsche Bank z roku 1950 na sídlo vedenia firmy s rozlohou 1400 štvorcových metrov. Vystihuje výhodné priestorové usporiadanie kancelárie s vylepšenými detailmi ako napr. "funkcionalizmus s pridanou hodnotou".
Viac sa dočítate tu›
________________________________________
The Modern House navrhnutý vlastným dizajnom a štúdiom Assemble Louis Schulz
Stolíky a pracovné stoly od Louisa Schulza zo štúdia Assemble, ktoré vyhralo Turnerovu cenu, sú spárované so starým štýlovým nábytkom a súčasnými umeleckými dielami v kancelárii architektonicky zameraného realitného makléra The Modern House. Cieľom bolo vytvoriť priestor, ktorý by odrážal etiku značky, ktorá sa špecializuje predajom a prenájmom modernistických domov.
________________________________________
Kancelária Sogetsu Kaikan od spoločnosti Nendo
Japonské dizajnérske štúdio Nendo navrhlo sadu zrkadlových interiérov pre kaviareň a kanceláriu v budove Sogetsu Kaikan v štýle Kenzo Tange v Tokiu. Budova má chodby v tvare písmena L, ktoré sú pokryté zrkadlovými časťami lemovanými čiernymi rámami, ktoré odrážajú okenné prvky budovy z hliníka. Bledé drevené podlahy menia povahu budovy tak, aby zdôraznili stred vonkajšej odrazovej steny.
________________________________________
Animačné štúdio Squint/Opera navrhnuté dizajnovým štúdiom Sibling
Austrálske dizajnérske štúdio Sibling inštalovalo mriežkový systém založený na prevedení 3D programu tak, aby vystihlo pracovnú oblasť v centrále Melbourne v digitálnom animačnom štúdiu Squint/Opera. Nielen výstižné definovanie pracovných priestorov, ale aj mriežka z oceľového pletiva s bielym povrchom je navrhnutá tak, aby vytvárala istú úroveň súkromia a zároveň umožňovala pohľad cez kanceláriu.
Autor: redakcia Kancelarie.sk, Pôvodný autor: Rima Sabina Aouf, Zdroj: Dezeen.com