Na čo nezabudnúť pri sťahovaní?
Skontrolujte si, či ste na nič nezabudli pri sťahovaní
Pred sťahovaním
- podpísať novú nájomnú zmluvu
- oznámiť súčasnému prenajímateľovi, že odchádzate
- informovať všetkých zamestnancov o termíne sťahovania a finálnom výbere nehnuteľnosti
- rezervovať výťahy na deň sťahovania
- objednať sťahovaciu spoločnosť
- vyriešiť dodávateľa internetového a telefonického pripojenia
- spraviť inventár existujúceho nábytku a objednať nový mobiliár
- skontrolovať si, či máte poistku na sťahovanie
- zabezpečiť klúče alebo prístupové karty pre všetkých zamestnancov do Vašich nových priestorov
- zabezpečiť si informačné tabule v novej budove s Vašim označením, ako aj označenia Vašich parkovacích miest
- zabezpečiť si nové hlavičkové papiere, pečiatky, vizitky, zmeniť adresu vo všetkých elektronických dokumentoch
- otestovať základnú funkčnosť všetkých zariadení – telefóny, počítačová sieť, kamerový, bezpečnostný (prístupový) systém a pod.
Po nasťahovaní:
- otestovať detailne funkčnosť všetkých zariadení – telefóny, počítačová sieť, kamerový systém a pod.
- rozdať nový interný telefónny zoznam všetkým Vašim zamestnancom
- poistiť sa proti zodpovednosti za škodu a proti krádeži
- odložiť si všetky záručné listy na všetok nový nábytok a vybavenie
- oznámiť zmenu sídla Vašim klientom, dodávateľom, štátnym inštitúciám, bankám a pod.
Autor článku: Juraj Púchlo, Kancelarie.sk