Ako ste spokojný s dopravou, parkovaním a občianskym vybavením v blízkosti Vašej kancelárie?
Digital Park II sa nachádza v blízkosti Auparku a Sadu Janka Kráľa. Dostupnosť je dobrá aj MHD aj autom. Občianska vybavenosť je taktiež vzdialená len pár minút chôdze, vrátane fitness a wellness centra na Einsteinovej. Niekoľko parkovacích miest sa nachádza pred budovou, slúžia len na krátke zastávky. V podzemnej garáži však máme k dispozícii 50 miest, pričom sú z dvoch tretín dostupné aj pre zamestnancov. Teší nás, že developer myslel i na priestory pre bicykle a mopedy. Na prízemí budovy je reštaurácia, kaviarne, novinový stánok a sushi-bar.
Nakoľko Vám vyhovuje umiestnenie a doprava do kancelárie v rámci budovy (výťahy, chodby, uličky...)?
Ako vtipne poznamenal jeden náš klient, sme „One Floor Internet Bank“, obsadili sme
takmer celé štvrté poschodie budovy, čo je približne 3000 m2 (s opciou na ďalších 700 m2). Do kancelárií je možné vstúpiť pomocou deviatich výťahov. Uličky i chodby sú dostatočne široké a priestory variabilné natoľko, že vieme prichýliť i brigádnikov, testerov a sme pripravení rásť.
Aké sú negatíva, nedostatky v budove a/alebo v kanceláriach?
Budova je moderná kombinácia betónu, ocele a skla, čo so sebou nesie isté sprievodné javy. Napríklad tým, že v zime 2012/2013 sme boli jediný nájomca v krídle tri, pod a nad časťou, kde sídli naše IT oddelenie, neboli nájomcovia. V zimnom období sme de facto vykurovali aj „susedov“, čím vznikala u zamestnancov pocitová zima a museli sme do kancelárií doplniť ohrievače.
Čo považujete za nadštandard, resp. za to, s čím ste sa v iných kanceláriách za svoju kariériu ešte nestretli?
Určite je to flexibilita priestorov a pohyblivosť nábytku, no a výhľad na Bratislavský hrad. Priestory sú rozdelené tak, aby sa jednotlivé oddelenia nerušili, ale zároveň, aby boli v kontakte napr. produktový tím s marketingovým. Máme i tzv. silent rooms (malé miestnosti určené na telefonovanie, aby telefonujúci nerušil kolegov) a malé miestnosti, „výklenky“, akési zákutia pre stretnutia. Malé preto, lebo zväčša sa stretávajú dvaja-traja ľudia. Máme samozrejme i veľké rokovacie miestnosti so štandardnou výbavou – obrazovky, premietačky. V celej firme je wi-fi, keďže asi 90 % zamestnancov má notebooky. V najväčšej miestnosti s názvom Piazza organizujeme celofiremné stretnutia, tlačové konferencie, darovanie krvi, besiedky, pozeranie hokejových či futbalových zápasov. Mimochodom stolný futbal si môžu zahrať zamestnanci i v špeciálnej Play Box miestnosti. Za určitý nadštandard považujem i to, že každý tím má vlastný kávovar (v celej firme asi 10 kusov v miestnostiach s názvom Coffee Point v kuchynkách) s kávou zdarma. Kuchynky sú dostupné na pár krokov.
Naopak, čo by ste ešte vylepšili, čo Vám v kancelárii - budove chýba?
Mali sme v pláne vybudovať sprchový kút pre cyklistov. Terasa by bola fajn, má ju naše 24/7 fungujúce kontaktné centrum v Nitre, tu ju žiaľ dispozičné riešenie neumožňuje. Na druhej strane zamestnanci majú pomerne flexibilnú pracovnú dobu, môžu ísť mimo budovu čina terasy kaviarní.
Foto: ZUNO BANK, redakcia