Na konferencii boli odprezentované najnovšie poznatky z oblasti cloud managementu a managementu komunikácie so zákazníkmi (Customer Communication Management – CCM). Na prípadových štúdiách ukázal organizátor, spoločnosť Doxee, prechod z CCM na novou platformu Doxee, ktorá prirodzene podporuje nasadenie v cloude a prezentovala výhody a úspory, ktoré riešenie pre efektívnu komunikáciu so zákazníkmi a legálnu archiváciu dát prinášajú. „Sme radi, že sme tento rok mohli na seminári prezentovať špičkové technológie a prípadové štúdie, ktoré ukazujú, že sa pre komunikáciu so zákazníkmi otvárajú široké možnosti využitia inteligentných IT systémov,“ povedal Jan Holý, Business Development Manager spoločnosti DOXEE Czech s.r.o.
Cloud je prioritou IT
Na seminári takisto predstavila spoločnosť IDC výsledky svojho výskumu o komerčnom využití cloudu. Výskum, ktorý uskutočnila na respondentoch v regióne CEE ukázal, že viac ako 40 % respondentov považuje za najaktuálnejšiu prioritu v oblasti IT riešení schopnosť technológií adaptovať sa na rýchlo sa meniace podnikateľské prostredie. Za nemenej dôležité označili odpovedajúci znižovanie nákladov v tejto oblasti a zvyšovanie bezpečnosti IT aplikácií. Z odpovedí taktiež vyplynulo, že sa respondenti v prípade svojich externých dodávateľov IT služieb najviac boria s dlhodobými reakčnými dobami, vysokými cenami a neschopnosťou týchto dodávateľov dodržiavať stanovené termíny. Podľa IDC je ideálnym riešením týchto slabín práve prechod na cloud.
Spoločnosť InfoTrends takisto indikovala, kam sa v budúcnosti bude uberať komunikácia so zákazníkmi a za kľúčové trendy ovplyvňujúce komunikáciu so zákazníkmi označila technologické, ekonomické, kultúrne a vládne aspekty. Špecialisti z Accenture sa venovali tematike Cloud analytics a účastníkom konferencie ukázali, ako technológia cloudu a dôkladná analýza umožňujú spoločnostiam lepšie hľadať a využívať potrebné informácie zo svojich dát pre dosiahnutie úspor. Na príkladoch prezentovali, ako prinášať message cieľovým skupinám ešte efektívnejšie, vytvárať pre príslušnú oblasť podnikanie novej hodnoty a zabezpečiť všetky predpoklady pre zodpovedné rozhodovanie o kľúčových otázkach firmy.
Zdroj a foto: Doxee