Feši redizajn priestorov na počkanie

03.04.2018

Doba praje krásnym a príjemne ladeným firemným priestorom. Cieľom marketérov a ich dizajnérov je pretvoriť firemný interiér podľa aktuálnej vizuálnej, firemnej identity. Výsledný efekt má presne korešpondovať so zadaním zadávateľa, s ohľadom na funkciu daného interiéru a vplyvu na ľudí, ktorí v ňom trávia najviac času.  Zároveň by mal byť finančne a časovo nenáročný.

Je naozaj mnoho spôsobov ako dosiahnuť vizuálnu zmenu. A jedným z nich je práve grafický návrh a individualizácia firemného nábytku cez dizajnovú tlač a polep.

Profesionáli z ImageWell pomáhajú dotvárať atmosféru úplne novým firemným priestorom. Sú tiež súčasťou dôležitých rebrandingových zadaní, ktoré pretvárajú do finálnej podoby aj cez veľkoplošnú tlač a polep nábytku. Priamo spolupracujú s marketérmi a dizajnérmi, ktorí považujú za dôležité dotiahnuť ich dôkladne naplánovanú prácu do želanej vizuálnej premeny.

ERGO

Pri premene tohto recepčného priestoru bol použitý pôvodný pult, ktorý sme obrandovali novým dizajnom. Na zadnej sklenenej stene bola použitá piesková fólia. Používa sa väčšinou na “nevtieravé” predelenie priestoru, pričom môže zohrávať aj zaujímavú dekoratívnu funkciu. Ako napríklad na obrázku vpravo s mapou celého sveta. Priestor recepcie pôsobí čisto, bez rušivých prvkov a najmä spĺňa požiadavky firemného dizajnu.

“Pri kompletnej zmene vizuálneho štýlu je zásadnou otázka rozpočtu a rozsahu zmien. Značky sa tak často rozhodujú, či investujú do nového nábytku, ktorý budú personalizovať. Alebo ušetria na kúpe nábytku a použijú svoj starší nábytok, ktorý pretvoria na nepoznanie,” uvádza z praktických skúseností Petra Dudášová, marketingová manažérka ImageWell a dopĺňa: “V každom prípade máme pre vás niekoľko inšpirácií, ktoré oslovili aj nás. Ako sa teda dá firemná identita meniť, alebo “vyšperkovať” rýchlo, jednoducho a lacno oproti kompletnej “prerábke”?”

Malými zmenami môžete ovplyvniť veľa - pocit pri pobyte vo vašej kancelárii, showroome, zasadačke, či vstupnej hale. Predstavte si dizajnové nálepky ale vo veľkom rozmere. Čo by ste nimi polepili?

Samolepky s vytlačeným dizajnom sa dajú jednoducho nalepiť na hladký povrch nábytku. Vrátane recepčných pultov, barov, stolíkov z IKEA, skriní alebo dverí. Polepiť je možné tiež plastové stoličky, kvetináče a pod. Môžete popustiť uzdu v kreativite a vytvoriť niečo, čo ostatní ešte nevideli.

Stolík

Polep stolíku je zaujímavým dizajnovým prvkom, ktorý pomôže zladiť interiér. Ak máte napríklad kaviareň, firemnú kuchynku a neladia vám stolíky s vašim vysnívaným dizajnom, stačí jednoduchá premena. V tomto prípade sme vytlačili a nalepili samolepku priamo na nábytok. Samozrejme sú aj varianty s úpravou proti poškriabaniu.  

TIP pre vás: samolepky nemusia byť len vytlačené. Máme aj samolepky s variantou popisovateľnej funkcie  (namiesto whiteboardu s funkciou popíš, zmaž, popíš….). Pričom tieto nálepky môžu byť priamo nalepené na stene. Ideálne sú na polep dverí.

Recepčný pult

Niekedy stačí naozaj málo - farebná zmena. Recepčný pultík sa premenil za krátky čas na moderný. Ak nie je farebná fólia presne v odtieni, ktorý je požadovaný, je možné tento odtieň vytlačiť. A následne fóliu nalepiť na nábytok. Polep nábytku však nechajte radšej na odborníkov:) 


PS: výroba samolepiek trvá iba pár dní alebo hodín. Už len samotné schvaľovanie redizajnu u vás vo firme môže trvať dlhšie ako vyrobiť dizajnové polepy:)

Decentný polep

Inšpirujte sa decentným polepom, ak potrebujete informovať dizajnom. Vyrezané fólie (samolepky) s popiskami pomôžu napríklad aj s farebným zladením, navigáciou, ale i členením priestoru.

Kancelária

Tento polep sa nám páčil, kvôli spestreniu “sterilného”, bieleho kancelárskeho prostredia. Je elegantný a zároveň veľmi príjemný doplnok kancelárie.

Recepcia

Pozrite si premenu kompletnej recepcie. Od členenia priestoru. Až po premenu recepčného pultu, jeho farby, loga a celkového dojmu.

Zdroj: ImageWell, s.r.o.

PR článok
 

Prieskum

Top ponuky