Nároky zákazníkov na kvalitu služieb rastú. Dodávatelia preto musia neustále zefektívňovať pracovné postupy a hľadať nové riešenia plnenia rastúcich požiadaviek. Spoločnosti, poskytujúce služby facility managementu, sa snažia zefektívniť svoje procesy vývojom softvérov a mobilných aplikácií, ktoré im umožňujú rýchly a efektívny prístup k informáciám z akéhokoľvek miesta a v akomkoľvek čase.
Spoločnosť Cofely už viac ako rok úspešne využíva mobilnú aplikáciu CHASTIA Helpdesk, ktorú pre ňu navrhla a vytvorila spoločnosť Chastia. „Aplikácia CHASTIA Helpdesk slúži predovšetkým na zefektívnenie prístupu projektových manažérov, správcov a technikov k informáciám o stave riešenia požiadaviek z Helpdesku,“ hovorí Róbert Harton, Manažér sieťových projektov, Cofely. Aplikácia CHASTIA Helpdesk bola navrhnutá pre mobilné zariadenia (smartfóny), ale využíva sa aj na iných zariadeniach – tablety, PC.
„Vďaka aplikácii majú dnes všetky zúčastnené strany aktuálny prehľad o riešení zákazníckych požiadaviek. Môžu sledovať ich realizáciu od okamihu zadania, cez spracovanie, až po konečné odovzdanie. Aplikácia okrem toho umožňuje aj sledovanie pohybu a výkonu práce technikov počas dňa v rámci jednotlivých nehnuteľností. V prípade naliehavej požiadavky tak pracovníci dispečingu vedia, ktorému technikovi ju z hľadiska efektivity prideliť,“ dopĺňa Róbert Harton.
V súčasnosti Chastia v spolupráci s Cofely pracuje na inováciách existujúcej aplikácie. Ich cieľom by malo byť postupné odstránenie papierovej dokumentácie sprevádzajúcej realizáciu správy nehnuteľnosti, a tým aj zefektívnenie procesov v rámci poskytovania služieb facility managementu.
Zdroj a foto: Cofely