Na čo nezabudnúť pri sťahovaní?

17.03.2011

Skontrolujte si, či ste na nič nezabudli pri sťahovaní

Pred sťahovaním

  • podpísať novú nájomnú zmluvu
  • oznámiť súčasnému prenajímateľovi, že odchádzate
  • informovať všetkých zamestnancov o termíne sťahovania a finálnom výbere nehnuteľnosti
  • rezervovať výťahy na deň sťahovania
  • objednať sťahovaciu spoločnosť
  • vyriešiť dodávateľa internetového a telefonického pripojenia
  • spraviť inventár existujúceho nábytku a objednať nový mobiliár
  • skontrolovať si, či máte poistku na sťahovanie
  • zabezpečiť klúče alebo prístupové karty pre všetkých zamestnancov do Vašich nových priestorov
  • zabezpečiť si informačné tabule v novej budove s Vašim označením, ako aj označenia Vašich parkovacích miest
  • zabezpečiť si nové hlavičkové papiere, pečiatky, vizitky, zmeniť adresu vo všetkých elektronických dokumentoch
  • otestovať základnú funkčnosť všetkých zariadení – telefóny, počítačová sieť, kamerový, bezpečnostný (prístupový) systém a pod.

Po nasťahovaní:

  • otestovať detailne funkčnosť všetkých zariadení – telefóny, počítačová sieť, kamerový systém a pod.
  • rozdať nový interný telefónny zoznam všetkým Vašim zamestnancom
  • poistiť sa proti zodpovednosti za škodu a proti krádeži
  • odložiť si všetky záručné listy na všetok nový nábytok a vybavenie
  • oznámiť zmenu sídla Vašim klientom, dodávateľom, štátnym inštitúciám, bankám a pod.

Juraj Púchlo, Kancelarie.sk
Komerčné nehnuteľnosti na jednom mieste
Prieskum

Top ponuky