Spoločnosť GEFCO ohlásila spustenie svojho špecializovaného riadiaceho centra - Mission Control Centre (MCC) - v Amsterdame, za účelom riadenia časovo náročných riešení - Time Critical Solutions (TCS) - v rámci segmentu špedičných služieb.
Účelom Centra je poskytovať nepretržité špičkové služby zákazníkom spoločnosti GEFCO na celom svete a zároveň, spoločne s určenými partnermi na celom svete, podporovať tímy siete TCS.
Etablovaná divízia špedície spoločnosti GEFCO riadi globálnu sieť operátorov časovo náročných riešení a pracuje so zákazníkmi na lokálnej úrovni, aby pre nich mohli zabezpečiť plánované aj neplánované urgentné zásielky. Pretrvávajúca kultúra "nekonečnej blízkosti" v spoločnosti GEFCO spočíva vo vytváraní partnerstiev so zákazníkmi a poskytovaní integrovaných riešení. A práve tieto prvky sú hnacím motorom časovo náročných riešení MCC, vďaka čomu skutočne obohacujú biznis svojich zákazníkov.
Cieľom TCS služieb spoločnosti GEFCO je okamžite reagovať na urgentné doručovacie požiadavky zákazníkov, poskytovať komplexné, časovo kritické letecké špedičné riešenia po celom svete s plnohodnotnou viditeľnosťou počas celého procesu.
Foto: Gefco
MCC centrum bude monitorovať všetky špedičné TCS riešenia, objednané cez ich inovatívny, globálny IT systém s cieľom zabezpečiť, aby táto sieť naďalej spĺňala vysoko výkonné ukazovatele KPI pre zákazníkov a bude podporovať miestne GEFCO TCS prevádzkové tímy, keďže im poskytne lepší náhľad na globálne dodávky, čo zabezpečí ešte proaktívnejšie a rýchlejšie služby, ktoré budú zákazníkovi aj naďalej poskytovať pridanú hodnotu. MCC bude tiež fungovať ako jediný kontaktný bod pre globálnych zákazníkov, ktorým bude v reálnom čase poskytovať aktuálne informácie z monitorovania ich urgentných zásielok po celom svete a to vďaka spojeniu globálneho pokrytia GEFCO a lokálnych odborných znalostí priamo v mieste pôsobenia zákazníkov.
Ako líder v oblasti automobilovej logistiky má MCC pozitívny dopad na celú škálu riešení, ktoré GEFCO tomuto odvetviu už poskytuje. Riadenie časovo náročných riešení z MCC centra už teraz prináša hodnotné úspechy portfóliu zákazníkov GEFCO z automobilového odvetvia, pričom medzi aktuálne príklady patrí zorganizovanie charterového letu, získanie všetkých potrebných povolení a dodanie časovo kritického nákladu "od dverí ku dverám", a to z Českej republiky do USA v priebehu 48 hodín od zadanie požiadavky zákazníkom, čo zákazníkovi ušetrilo značné náklady z potenciálneho zastavenia výroby.
Klaas Sybrandy, riaditeľ Global TCS v GEFCO Špedícia k spusteniu MCC povedal: “Toto je veľmi významná udalosť pre našu rýchlo rastúcu prevádzku Špedície. Riadiace stredisko MCC výrazne zvyšuje naše renomé v oblasti časovo náročných riešení. Keďže všetky časovo náročné zásielky bude dôsledne monitorovať náš skvelý a skúsený MCC tím, budeme môcť zabezpečiť, že vždy nájdeme to najrýchlejšie možné riešenie pre všetky plánované aj neplánované urgentné zásielky našich zákazníkov.”
MCC tím budú viesť Vincent Karbet a Chantal van Loen, pričom obaja prinášajú rozsiahle skúsenosti s TCS riešeniami. Vincent pracuje v odvetví medzinárodnej špedície už viac ako 15 rokov, pričom zastával aj výkonné pozície v rámci DHL Same Day a Chantal mala viac ako 10 rokov na starosti špeciálne služby TNT v Holandsku.
Spustenie prevádzky MCC prichádza po nedávnom predvedení inovatívneho, hlasom aktivovaného sledovacieho riešenia pre TCS - ‘TRACY’ - ktoré bolo vyvinuté pre zákazníkov špedície, ktorí požadujú špičkové monitorovanie prioritných zásielok v reálnom čase v prípadoch, kedy je najdôležitejšia rýchlosť a efektívnosť.
Spoločnosť GEFCO tiež spustila projekt Továrne na inovácie (Innovation Factory) s cieľom identifikovať inovatívne zamestnanecké projekty, poskytovať primerané zdroje na podporu ich rozvoja a tiež rozvíjať nové nápady a kreativitu v rámci nášho biznisu.
Zdroj: GEFCO