Poskytovatelia zásielkových služieb zohrávajú počas koronavírusovej krízy kľúčovú úlohu, pretože zabezpečujú nevyhnutné logistické služby, umožňujúce tok tovaru. GLS pokračuje v poskytovaní zásielkových služieb vo všetkých krajinách, v ktorých pôsobí, čím v tejto kritickej dobe udržuje prepojenie miestnych komunít v Európe a Severnej Amerike.
Foto: GLS
„Ako poskytovateľ zásielkových služieb pomáhame komunitám v Európe a Severnej Amerike v zásobovaní tovarom. Súčasné uzavretie hraníc v Európe platí iba pre pohyb osôb, aby sa zabránilo šíreniu pandémie. Voľný pohyb tovaru v Európe nie je ovplyvnený, aj keď zvýšené kontroly na hraniciach môžu viesť k zdržaniam a dlhším prepravným dobám,“ vysvetľuje Saadi Al-Soudani, medzinárodný generálny riaditeľ GLS.
Vo všetkých spoločnostiach GLS pokračujeme v doručovaní zásielok, dokonca aj v krajinách vážne ovplyvnených pandémiou. V niektorých oblastiach môžu platiť obmedzenia z dôvodu miestnych oficiálnych opatrení. Aktuálne informácie o obmedzeniach doručovania sa nachádzajú na webovej stránke skupiny GLS Group.
„Zriadili sme špeciálne tímy na národnej a medzinárodnej úrovni. Medzinárodný špeciálny tím neustále upravuje naše medzinárodné trasy podľa aktuálnej situácie na hraniciach a v jednotlivých krajinách,“ pokračuje Al-Soudani. „Cezhraničné služby sú dostupné v celej našej európskej sieti a naše medzinárodné diaľkové trasy sú stabilné,“ dodáva.
Niektoré spoločnosti sú v súčasnosti zavreté, a tak GLS odporúča odosielateľom zásielok si vopred overiť, či príjemcovia môžu prijať zásielky. Ak doručenie nie je možné, GLS musí zásielku vrátiť odosielateľovi, pretože nie je v jej možnostiach poskytovať skladovacie služby.
Zdroj: GLS