Spoločnosť Synology® Inc. oznámila vydanie beta verzie troch významných balíčkov – Drive, Office a Moments a zároveň vyzýva komunitu používateľov produktov Synology, aby sa zúčastnili procesu vývoja a reformovania sieťových úložísk.
Foto: Synology
„Spoločnosť Synology úzko spolupracuje s partnermi z odboru so snahou vytvoriť inteligentnú platformu, pomocou ktorej by používatelia mohli bezpečne spravovať svoje digitálne dátové zdroje“, uviedol Allen Kao, riaditeľ divízie aplikácií spoločnosti Synology Inc. „Drive, Office a Moments sú tri doplnkové balíčky, ktorými chce Synology ukázať nový spôsob, akým pracovné či súkromné fotografie organizovať.“
Jeden portál pre všetky súbory
Služba Synology Drive predstavuje jednotný portál pre prístup k súborom na rôznych platformách, vrátane webových prehliadačov, prehliadača miestnych súborov a zariadení so systémom iOS či Android. Súbory je možné navyše plynule synchronizovať do vášho počítača. Medzi kľúčové funkcie služby Synology Drive patria:
-
My Drive ako vaše osobné úložisko: Služba My Drive umožňuje spravovať osobné pracovné súbory a nastaviť rôzne oprávnenia ich zdieľania.
-
Team Folder pre správu súborov v rámci tímu: Tímové adresáre sú zdieľanými adresármi vytvorenými správcom pre organizovanie súborov jednotlivými členmi tímu.
-
Desktopový klient pre lokálnu synchronizáciu: Pomocou pohodlného desktopového klienta podporovaného v systémoch Windows, macOS a Linux môžu používatelia selektívne synchronizovať súbory adresárov My Drive, tímových adresárov a zdieľaných adresárov do svojich počítačov, mobilov a notebookov.
-
Integrácia s výkonnou službou Synology Office a funkciou Synology Universal Search: Vďaka integrácii služby Synology Office a funkcie Synology Universal Search ponúkajúc fulltextové vyhľadávanie na firemnej úrovni umožňuje služba Drive svojim používateľom bezpečne spravovať dáta v službe Office a vyhľadávať požadované súbory.
Nástroje pre komplexnú kancelársku spoluprácu
Vďaka novému komponentu Slides umožňuje služba Synology Office prezentovať vašu firmu, aj keď ste na cestách. Existujúce komponenty Tabuľka a Dokument boli rovnako obohatené o ďalšie možnosti používateľom definovaných pravidiel a flexibilného rozvrhnutia. Medzi kľúčové funkcie služby Synology Office patrí:
-
Dlho očakávaná funkcia Synology Slides: Vďaka tomuto predstavenému typu súborov môžete spolupracovať na obsahu prezentačného snímku s členmi tímu a prezentovať svoju firmu kdekoľvek a odkiaľkoľvek.
-
Prepojenie dát v rôznych sheetov: Prepojením dátových buniek z jedného listu do druhého môžete vytvárať tabuľky a formuláre s maximálnou flexibilitou.
-
Používateľom definované názvy rozsahov v tabuľkách: Funkcie pre definovanie názvu rozsahu umožňujú rýchle načítanie hodnôt buniek.
-
Dokument vhodný pre tlač: Pomocou režimu rozvrhnutia tlače si môžete zobraziť svoje dokumenty s oddeľovačmi stránok.
Správa tisícov fotografií bez námahy
Služba Synology Moments zoraďuje náhodne vytvorené fotografie mobilnými zariadeniami do kontextu – používa k tomu model deep learning, ktorý automaticky zaradí fotografie do kategórií podľa tvári, predmetu, tém a umiestnenia. Služba Moments, podporovaná v systémoch iOS a Android, pomáha bez námahy zálohovať a klasifikovať vaše cenné obrázky. Kľúčové funkcie služby Moments:
-
Automatická kategorizácia podľa tém: Algoritmus deep learning na zariadeniach NAS od Synology dokáže automaticky zoskupovať náhodné fotografie podľa podobných tvárí, predmetu a miest (podporované iba na vybraných modeloch).
-
Pohodlné funkcie vyhľadávania a zdieľania: Stačí do vyhľadávacieho poľa zadať kľúčové slová a okamžite sa zobrazia všetky relevantné výsledky.
-
Optimalizované prostredie prechádzania pomocou super rozlíšenia: Techniky deep learing a hardvérová akcelerácia na mobilných zariadeniach uskutočnia rekonštrukciu miniatúr a zabezpečí sa tým neprerušované prechádzanie.
-
Jednoduché zálohovanie fotografií z mobilných zariadení: Fotografie vytvorené v každodennom živote môžete zálohovať ich odoslaním priamo zo zariadenia iOS alebo Android.
Zdroj: Synology