Je prenajímanie nehnuteľností Váš hlavný alebo vedľajší predmet podnikania? Možno aj Vy patríte medzi prenajímateľov, ktorí k evidencii nájmov používajú najmä Word a Excel. Pomocou týchto štandardných nástrojov sa vytvárajú zmluvy o prenájme, podklady k fakturácii, či k vyúčtovaniu energií. Samotné vystavovanie faktúr, sledovanie pohľadávok a nákladov sa pritom často rieši v účtovníctve.
Riadenie prenájmu nehnuteľností si však vyžaduje aj ďalšie informácie. Majiteľov nehnuteľností zaujíma vyťaženosť priestorov, tržby vyplývajúce z existujúcich a plánovaných prenájmov, prehľad nákladov v krátkodobom i dlhodobom výhľade, či zmluvné podmienky nájomcov. Pre operatívne riadenie prenájmov sú zase potrebné ukazovatele podnikania na týždennej alebo mesačnej báze.
Chceli by ste zefektívniť činnosti spojené s prenájmom Vašich nehnuteľností? Riadite prenájom viacerých nehnuteľností a chýba Vám jednoduchý pohľad na aktuálne informácie o podnikaní? Chcete nájomcovi ponúknuť čo najvýhodnejší model rozpočítania médií a energií?
Všetky tieto očakávania Vám splní informačný systém .rent, ktorý bol vyvinutý špeciálne pre podporu riadenia procesov v oblasti podnikania s prenájmom nehnuteľností v rozsahu:
A nakoniec slová zákazníka:
„K štandardným mesačným účtovným výstupom pre finančnú inštitúciu sme priložili aj operatívne výstupy týždenných ukazovateľov podnikania z aplikácie .rent, čím sme predložili aj trendy nefinančných ukazovateľov nášho podnikania a tým sme zvýšili našu dôveryhodnosť pred finančnou inštitúciou.“
Bližšie informácie o rozsahu obchodných verzií a ukážku aplikácie .rent nájdete na stránke www.smartmanagement.sk/rent
Na Vaše otázky radi odpovieme na e-mailovej adrese: helpdesk@smartmanagement.sk.
Ing. Ján Satin, SMART Management, s.r.o.