Mitsubishi Chemical predáva divíziu CMC

10.07.2019

Spoločnosť Mitsubishi Chemical Corporation (MCC, sídlo spoločnosti: Tokio, prezident: Masayuki Waga) a jej dcérska spoločnosť Mitsubishi Chemical Media Co., Ltd. (MCM, sídlo spoločnosti: Tokio, prezident: Masahiro Taguchi) oznámili dohodu o predaji segmentu pamäťových médií, vrátane optických diskov, USB flash diskov a ďalších obchodných činností a aktív prevádzkovaných skupinou Verbatim spoločnosti CMC Magnetics Corporation (CMC, sídlo spoločnosti: Taipei, Taiwan , prezident: Ming-Sen Wong).

Spoločnosť CMC Magnetics Corporation, ktorá už roky úspešne pôsobí na trhu pamäťových médií, bola založená v roku 1978 a je popredným svetovým výrobcom optických diskov. So spoločnosťou Mitsubishi Chemical Corporation jej spája dlhodobé partnerstvo prostredníctvom licencovania technológií pre výrobu optických diskov.

Verbatim

Logo: Verbatim

Kým Mitsubishi Chemical Corporation usiluje o zintenzívnenie riadení obchodného portfólia Mitsubishi Chemical Holdings Group na základe strednodobého plánu manažmentu skupiny "APTSIS 20", CMC Magnetics Corporation chce rozšíriť segment pamäťových médií nielen prostredníctvom vlastnej výrobnej technológie, ale chce tiež stavať na globálnej predajnou sieťou a technológiách Mitsubishi Chemical Corporation, takže dohoda bude výhodná pre obe strany.

O spoločnosti Mitsubishi Chemical Media (MCM)

  • Sídlo spoločnosti 3-20, Kandaogawamachi, Chiyoda-ku, Tokio
  • Prezident Masahiro Taguchi
  • Založenie 23.2.1994
  • Kapitál 4.09 miliardy jenov
  • Konsolidované tržby 39.29 miliárd jenov (fiškálny rok 2018)
  • Počet zamestnancov 215
  • Odbor činnosti Vývoj a predaj CD-R / RW, DVD, BD diskov, predaj USB diskov, SD kariet, magnetických pások, externých HDD diskov a materiálov pre záznamovej vrstvy

Komentár Cliva Alberts, Prezidenta Verbatim EUMEA:

"Zmena vlastníctva spoločnosti Verbatim je pre Mitsubishi Chemical (MCC), CMC Magnetics aj Verbatim samotný dobrým riešením," hovorí Clive Alberts, prezident Verbatim EUMEA. "Z hľadiska MCC a jej hlavného zamerania podnikanie v oblasti chémie a B2B sa značka Verbatim stávala stále viac okrajovou činnosťou a jej predaj je tak v súlade so strednodobým plánom riadenia spoločnosti MCC. Naopak pre CMC ponúka vertikálnej integrácie Verbatimu nielen ďalšie posilnenie pozície v oblasti optických médií, ale aj diverzifikáciu do ďalších kategórií a kanálov, ktoré už obsluhujú globálne predajné a marketingové činnosti spoločnosti Verbatim. "

"Pre Verbatim tak získavame nového dynamického vlastníka, ktorý nám pomôže ďalej rozvíjať naše podnikanie, posilní našu silnú pozíciu v oblasti ukladania dát, a taktiež využije našej infraštruktúry a miestnych predajných a marketingových poznatkov k rozšíreniu do nových oblastí."

"V latinčine slovo verbatim znamená "doslova", a tento názov nám už od nášho založenia pomáha vyjadriť naše hlavné zásady týkajúce sa presného a bezchybného ukladanie dát. Vďaka prevodu vlastníctva budú tieto základné hodnoty spoločnosti Verbatim, tj. - kvalita a spoľahlivosť, ktoré stoja za našimi úspechmi za posledných 50 rokov, aj naďalej základom všetkého, čo robíme, a naši zákazníci sa môžu plne spoľahnúť, že kupujú technológie, ktoré si zaslúžia ich dôveru. "

Zdroj: Verbatim

Prieskum

Top ponuky