Prínos videa ako komunikačného média pre marketing je nespochybniteľný. Čo konkrétne môžete videom v realitnom biznise získať?
Každá obhliadka je cenný čas – vášho klienta aj váš. Ľudí zaujíma realita a záujemca má očakávania nastavené podľa prezentácie nehnuteľnosti. Vďaka videu môžete ponúkaný byt, dom, kancelárske priestory či sklad prezentovať pútavo a hodnoverne zároveň. Spojením natočených priestorov a vizualizácií upútate a zároveň poskytnete záujemcom aj reálny obraz o nehnuteľnosti.
Príklad z našej práce: zrozumiteľná videoprezentácia rezidenčného projektu
Technológie dnes hrajú prím. Ľudia sú online takmer non-stop a je nevyhnutné, aby aj váš marketing išiel s dobou a prispôsoboval sa novým komunikačným návykom vašich zákazníkov. Základnou inšpiráciou sú dnes už bežné brandové videá, ktoré formou svojho obsahu budujú bližší vzťah s klientelou a zvyšujú dôveru vašej značky. Možností je však oveľa viac a fantázii sa medze nekladú – videovizitky, záznamy z launch eventov, making of stavby či zariaďovania... Záleží, čo práve potrebujete.
Príklad z našej práce: záznam z otvorenia developerského showroomu
Získať nadhľad je cenná vec – video vám to umožní. Zábery zo vzduchu sú efektné a pôsobivé, v priebehu krátkej chvíle zobrazíte obrovský komplex aj jeho okolie. Dodávateľa odporúčame vyberať so zreteľom na jeho licenciu. Natáčanie z oblohy nesie viacero rizík a v tomto prípade platí „radšej hamovať, ako banovať“.
Príklad z našej práce: brandové video pre výrobcu tehiel
Sme presvedčení, že v realitnom biznise, kde je prvý dojem z ponúkanej nehnuteľnosti kľúčový, má byť video integrovanou súčasťou vašej marketingovej komunikácie. Máte vďaka nemu možnosť prezentovať vašu firmu, produkty, služby či projekty atraktívne a účinne. Komunikujte videom!
Zdroj: Zeldeo Production