Business Cloud ONE sa presťahoval v rámci Polus Tower II

05.03.2017

Pred časom sme navštívili Business Cloud ONE. Medzitým sa však stihol presťahovať, tak ako bolo avizované, do väčších a komfortnejších priestorov. Zhovárali sme s jedným z partnerov Business Cloud ONE, Marcelom Kamonom.

Aké sú hodnoty Vašej spoločnosti, ako ste ich pretavili do kultúry firmy a Vašich priestorov?

Ako konzultanti vieme zabezpečiť, aby firmy naozaj rástli. Aby vytvárali ekonomické a v čase trvalé hodnoty, zároveň, aby prispievali k osobnostnému rastu majiteľov. Polus ako taký pozná asi každý, je tu pohodlné parkovanie, relatívne dobrá dostupnosť, k nám aj smerom hore, lebo nie sme úplne na najvrchnejších poschodiach (smiech). Klient, ktorý by si u nás prenajal priestor, určite získa reprezentatívne zázemie.

1

Foto: redakcia

Čo je vo Vašej kancelárskej budove a vo Vašej kancelárii výnimočné? Čo si najviac pochvaľujete?

Výhľad je určite výnimočný. Tým, že našimi klientmi sú aj pražiari kávy, môžeme sa pochváliť jednou z najlepších káv na trhu, ktorú ponúkame ďalším klientom a hosťom. Pri vchode môžu návštevníci vidieť niekoľko ukážok z produkcie ďalšej partnerskej spoločnosti – módnej značky Christian Barret, ktorej som majiteľom. Ponúkame priestor na zviditeľnenie, odprezentovanie sa so svojím vlastným produktom pred všetkými klientmi, ktorí sem prichádzajú. 

Čo charakterizuje Váš biznis a aké sú výhľady či stratégie pre nasledujúce 2, 3 až 5 rokov?

Prišlo k istému prehodnoteniu vlastnej hodnoty. Spolupracujeme s klientmi, ktorí už na trhu majú vybudované meno, ako Pricemania, Webhouse a Komandor. Zároveň sme partnerom pre skupiny, ktoré hodlajú investovať kapitál, často do začínajúcich spoločností. Ich záujem je enormný. My vidíme, kde majú firmy nedostatky, snažíme sa ich riešiť a v podstate ich pripraviť na vstup investorov a investičných partnerov, ak si to majitelia firmy želajú.

Momentálne máme otvorený druhý Business Cloud v spolupráci s Crystal Business Club, kde využívame existujúci priestor. Tretí sme otvorili koncom novembra na Obchodnej ulici. (pozn. red. Ďalšie dva mali byť otvorené do konca roka 2016). V roku 2017 plánujeme otvoriť ďalších 10 Biznis Cloud-ov.

2

Foto: redakcia

Aké benefity poskytujete svojim  zamestnancom? Je niečo, čo iná firma na Slovensku neponúka?

Máme aj zamestnancov, ktorí dostávajú fixný plat. Nepoznám však spoločnosť, ktorá by ponúkala to, čo môžu získať zamestnanci u nás.  Ak ukáže zamestnanec, čo v ňom je, že je dravý, šikovný, môže byť zapojený do ktoréhokoľvek projektu, ktorý tu máme otvorený. Môže byť zapojený aj do viacerých projektov. Máme záujem rozvíjať aj start-upy pri spoločnostiach, ktorú už dávno start-upmi nie sú, ale začínali tak.

Aký je váš názor na dve témy súčasnosti: home office a BYOD (bring your own device)? Využívate ich Vy alebo Vaši zamestnanci?

Pre nás nie je kľúčové, na akých zariadeniach vykonáva zamestnanec prácu, podstatné je, aby bola odvedená, aby boli výsledky. Často to môže byť nie zariadenie, ale pracovné prostredie ako také, alebo nevšímavosť nadriadeného, ktorý si nevšimne skutočnosti, ktoré sa podpisujú na výsledkoch zamestnanca.

Máte zariadené kancelárie podľa feng shui alebo iných pravidiel dizajnu, či skôr intuitívne a prakticky bez ohľadu na trendy?

Kancelárie sme zariaďovali podľa našich potrieb a principiálne kopírujú výrobnú linku. Na začiatku je administratíva, potom telefonickí operátori, obchodníci, konzultanti atď. Na to, aby sme boli dostatočne flexibilní, zvolili sme open space. Nechceli sme mať priestory, kde by sa ľudia „zatvárali“ a vytvárali komunikačné vákuum. Našou víziou je mať tu otvorený, živý, rušný priestor, akoby Wall Street.

3

Foto: redakcia

Ako ste spokojný/á s dopravou, parkovaním a občianskym vybavením v blízkosti Vašej kancelárie?

Mnohé dopravné otázky rieši výborné električkové spojenie a blízkosť železničnej stanice, ktorá je výhodná pre obyvateľov satelitov Bratislavy. Sám to využívam, najmä pondelky ráno, kedy sú na cestách zápchy.

6

Foto: redakcia

Ak by ste sa mali presťahovať, čo by ste v nových kanceláriách vylepšili?

Čo nám ešte chýba je kreatívna dielňa. Niečo už máme rozpracované, ale radi by sme ju mali ako uzatvorený priestor, kde by mohli kolegovia preukázať svoje umelecké schopnosti, napríklad si niečo namaľovať alebo zmajstrovať. Chcem dať možnosť vyjadriť svoju kreatívu aj týmto spôsobom.

Čo nesmie chýbať na Vašom stole, keď pracujete? Naopak, čo Vás spoľahlivo rozptyľuje?

Určite mi nesmie chýbať počítač a mobilný telefón. Z času na čas sú na stole zmluvy, čistý papier a pero. Klientom ukazujeme a popisujeme koncepty, myšlienky, námety aj touto formou, nielen verbálne.

4

Foto: redakcia

Kedy ste najproduktívnejší? Patríte medzi ranné vtáčatá alebo nočné sovy?

Niečo medzi týmito dvoma extrémami.  Uprednostňujem ráno vstať a skôr skončiť, nie „ťahať“ do druhej do rána. Všeobecne môžem povedať, že ráno od siedmej sú tu ľudia a počas perných dní posledný zatvára kanceláriu okolo pol jedenástej večer.

Aké najviac obohacujúce školenie, konferenciu, event ste zažili za posledné obdobie? Čím Vás podujatie oslovilo?

Inšpirujú ma hlavne dialógy s klientmi a príbehy klientov. Mnohoročné skúsenosti podnikateľov sú fascinujúce, majú zaujímavé názory, myšlienky, často v úplnom kontraste s tým, čo si myslím ja alebo kolegovia. Myšlienková pestrosť prispieva k profilovaniu názorov. Momentálne máme viac ako 80 klientov, čo spolu tvorí zaujímavú zmes vzájomne použiteľných konceptov.

Aké technológie Vám spríjemňujú prácu a prečo?

Za najlepšiu technológiu v tomto zmysle považujem „znalostnú technológiu“, teda know-how, pracovné postupy a nachádzanie riešení daných úloh.

7

Foto: redakcia

Juraj Púchlo, Kancelarie.sk
Komerčné nehnuteľnosti na jednom mieste
Prieskum

Top ponuky