Mnoho spoločností prenajíma priestory, ale ich prezentácia sa naprieč rôznymi portálmi opakuje. Často obsahuje tmavé fotografie, nudné popisy priestorov, alebo naopak neobsahuje dôležité informácie, ktoré potenciálny klient – nájomník – potrebuje pre rozhodovanie. Prinášame vám jednoduchú stratégiu 3L, ktorá pomôže zvýšiť atraktivitu vašich kancelárií.
Potenciálni nájomcovia chcú vidieť, ako majiteľ budovy do nej investuje, ako sa o ňu stará. Z našich dlhoročných skúseností vyplýva, že inzeráty s viacerými fotografiami majú niekoľkonásobne vyšší počet dopytov ako tie s 1-2 fotografiami. Čo však nafotiť ako prvé?
Hovorí sa, že prvý dojem si človek vytvára asi do 7 sekúnd. Prvé tri priestory, ktoré klienta zaujímajú sú foyer (L – lobby), výťahy (L – lift) a toalety (L – loo). V celkovom skóre kancelárskej budovy sú to rozhodujúce tri priestory, ktoré môžu rozhodnúť v prospech (alebo neprospech) vašich priestorov.
Lobby - Príjemný vstup do budovy, ktorá bude každý deň vítať desiatky alebo stovky zamestnancov vášho nájomníka, bude v hľadáčiku ako prvý. Profesionálne naaranžovaná recepcia a vstupné lobby je nutnosťou nielen na fotkách v inzeráte, ale aj v skutočnosti. Fotky musia zobrazovať reálny stav a nie katalógové aranžmán. Opatrne pristupujte aj úpravám fotiek z pohľadu GDPR resp. z pohľadu zverejnenia informácií, ktoré verejné byť nemajú. Snažte sa foyer zachytiť pri dennom svetle, fotky potom pôsobia prirodzene.
Výťahy – Rozhoduje funkčnosť a čistota, najmä čistota zrkadla a podlahy. Kľúčové je funkčné zatváranie, a to vrátane tlačidiel pre zatváranie a otváranie dverí, ktoré sú pravdepodobne najpoužívanejším tlačidlom vo výťahu. Výťah by nemal vydávať žiadne nežiadúce zvuky. Ideálne je mechanické zvuky prekryť vhodnou elevator music.
Toalety - Poznáte príslovie, že „Kultúra národa sa pozná podľa záchoda“? Čistota, hygiena a vôňa, doplnené toaletné potreby, utierky, automatické dávkovače mydla a dezinfekcie: to všetko zohráva úlohu pri vytváraní prvého dojmu. Platí, že každý priestor je niečím zaujímavý a platí to aj pre toalety. Nemusíte mať kolekciu desiatok fotografií sanitárnej keramiky a dlažby, ale stačia šikovne nafotené priestory, z ktorých je zrejmá čistota a hygiena. V dobe postpandemickej sú nájomníci oveľa citlivejší na hygienu a toalety sú prvým indikátorom hygieny na pracovisku. Pri osobnej prehliadke by nemala tiecť ani unikať voda, evokuje to plytvanie, ktoré sa premieta do výšky nájomného.
Ilustračné foto: Shutterstock.com
Pojem homestaging je bežný v oblasti rezidenčných nehnuteľností, ale jeho princípy je vhodné uplatniť aj pre komerčné kancelárske budovy. Tipy pre aranžovanie a úpravu vašich kancelárií do takej podoby, v akej ju chcete prezentovať potenciálnym nájomníkom, sú:
Ak potrebujete pomôcť pri aktualizácií fotografií v inzeráte, kedykoľvek kontaktujte tím portálu Kancelarie.sk na info@kancelarie.sk alebo +421 915 202 193.
V prípade, že ešte nemáte u nás aktívny inzerát, vytvorte si ho cez tento formulár a predstavte tak svoje priestory tisícom hľadajúcich.
Podobné články