Navštívili sme kancelárie Nowy Styl Group

14.06.2016

Nedávno sme boli na podujatí pri príležitosti otvorenia nového showroomu spoločnosti Nowy Styl Group. Na šiestom poschodí v Reding Tower II na Račianskej ulici nás privítal Country Manager, Patrik Vančo, ktorý nám bližšie predstavil túto zaujímavú fúziu prezentačných priestorov a kancelárie firmy.

Aké sú hodnoty Vašej spoločnosti, ako ste ich pretavili do kultúry firmy a vašich priestorov?

Sme mladá firma, ktorá sa prezentuje tým, že je alternatívou k už existujúcej ponuke svojou šírkou portfólia. Snažíme sa byť lídrom v segmente, investujeme do inovácií, do výskumu a do vývoja nových produktov. Sledujeme trendy, ktoré prinášame na trh a ponúkame svojim klientom a obchodným partnerom. Vďaka tomu dokážeme uspokojiť potreby aj klientov, ktorí majú nízky rozpočet, ale aj klientov, ktorí vyhľadávajú high-endové riešenia, so špičkovými detailmi. Dynamicky a zdravo rastieme, nielen vo finančných ukazovateľoch, ale aj v prístupe k zamestnancom. Hodnotou firmy, ktorú si vážim, je zdravá asertivita.

Nowy Styl Group 1

Foto: Nowy Styl Group

 

Čo je vo Vašej kancelárskej budove a vo Vašej kancelárii výnimočné? Čo si najviac pochvaľujete?

Výnimočné je už to, že sme dostali k dispozícii surový priestor s fasádou z troch strán a s výhľadom na Bratislavu. Kanceláriu sme koncipovali tak, aby boli zachované priehľady už od vstupných dverí. Zelený chodník vedie celým showroomom a umožní návštevníkovi vidieť od vstupu až na protiľahlú fasádu. Priznali sme betónový strop, čím sme zväčšili priestor na výšku. Pocitovo je tu viac vzduchu a voľnosti. Keďže priestor sme riešili komplexne, teda od podlahy, kobercov, cez sklené priečky, až po osvetlenie a akustiku, dosiahli sme terajšie vlastnosti. Napríklad napriek betónovému stropu tu podvesené akustické panely vytvárajú príjemné užívateľské prostredie. Podobne sme nechali priechod prirodzenému dennému svetlu. Showroom je vlastne ukážkou toho, ako dokážeme racionálnym riešením vyťažiť z priestoru maximum.

 

Čo charakterizuje Váš biznis a aké sú výhľady či stratégie pre nasledujúce 2, 3 až 5 rokov vo vzťahu?

Náš biznis sa podobá na iné druhy podnikania tým, že sa veľmi rýchlo menia potreby užívateľov. V našom prípade sú to kancelárie. Výrazne na súčasné požiadavky vplývajú technológie, mení sa i vekové zloženie, kancelárie „obývajú“ rôzne generácie ľudí. Napríklad Millennials nepotrebujú fixné pracovné miesto. Pri tvorbe kancelárskych návrhov musíme prihliadať  na tieto požiadavky. Najmodernejším konceptom je Activity Based Working, kde nemá každý svoj stôl, ale sadne si tam, kde je voľné miesto. O to viac sa ale prihliada na oddychové, neformálne a socializačné zóny a zóny na rokovania. Druhý veľký trend je ponuka na trhu. Dostavali sa nové kancelárske budovy, firmy sa sťahujú a vytvárajú lepšie a nové pracovné prostredie. Mať príjemné kancelárie, ktoré zohľadňujú aktuálne potreby firmy, je zároveň i motivačné pre (terajších a budúcich) zamestnancov.

Nowy Styl Group 4

Foto: Nowy Styl Group

 

Aké benefity poskytujete svojim  zamestnancom? Je niečo, čo iná firma na Slovensku neponúka?

Špecifikom je to, že kancelária je zároveň showroom. Má 420 m2 a stabilne tu „sedíme“ štyria, i keď momentálne sme v procese náboru nových kolegov. Ako som spomínal, sme zdravo asertívni, čiže napríklad veríme v osobnú zodpovednosť a nemáme žiadne pevne stanovené príchody a odchody.

 

Aký je váš názor na dve témy súčasnosti: homeoffice a BYOD (bring your own device)? Využívate ich Vy alebo Vaši zamestnanci?

Home Office podporujeme, napríklad obchodník nie je povinný tu sedieť, pokým nemá v showroome stretnutie s klientom a tiež administratívni pracovníci môžu pracovať s firemným zariadením z domu. Tým, že kancelária slúži ako showroom, musí byť do istej miery stále „uprataná“. V rámci pracovného procesu je tu sloboda výberu miesta, oddychovej zóny a podobne, len s tým, že aktuálne pracovné miesto nemôže byť úplne personalizované, teda povedzme oblepené fotografiami alebo plné vlastných zariadení.

 

Máte zariadené kancelárie podľa feng shui alebo iných pravidiel dizajnu, či skôr intuitívne a prakticky bez ohľadu na trendy?

Prvoplánovo sme feng-shui nezohľadnili, hoci tu neskôr bola odborníčka na feng-shui a zhodnotila priestory veľmi pozitívne. Intuitívne sme dodržali základné princípy, napríklad od vchodu k zadnej fasáde nie sú žiadne bariéry. V priestoroch je veľa prirodzeného svetla. Jediné, čo nám podľa nej chýba, je vodný prvok.

Nowy Styl Group 2

Foto: Nowy Styl Group

 

Ako ste spokojný/á s dopravou, parkovaním a občianskym vybavením v blízkosti Vašej kancelárie?

Sme maximálne spokojní. Presťahovali sme sa z centra mesta a cesta do kancelárie nám trvá podstatne kratšie vďaka tomu, že ideme „proti zápcham“, nie v zápche. Zároveň je tu skvelé parkovanie, keďže ako klienti – nájomníci máme k dispozícii vlastné parkovacie státia a parkovacie miesta pre našich klientov. Občianske vybavenie je takisto výborné, v objekte je reštaurácia a kaviareň, drevená reštaurácia „U Majora Zemana“, neďaleko je Da Cono v Lightparku, rýchlo dostupné je OC Polus.

Nowy Styl Group 3

Foto: Nowy Styl Group

 

Ak by ste sa mali presťahovať, čo by ste v nových kanceláriách vylepšili?

Momentálne o sťahovaní ani neuvažujeme. Priestor nám 100% vyhovuje, je to presne to, čo sme očakávali, hľadali a potrebovali. Ako som už spomínal, lokalita, dostupnosť, výhľad, aj celkový imidž budovy nám vyhovuje (pozn. red. budova Reding Tower II získala v roku 2013 ocenenie CE.ZA.AR v kategórii Občianske a priemyselné budov). Boli sme jeden zo záujemcov asi pred dvomi rokmi a už vtedy nás veľmi oslovil. Len sme vtedy hľadali menší priestor. Postupne sa menilo zadanie od materskej spoločnosti a tým, že proces trval takmer dva roky, napokon sme sa s YIT dohodli na prenájme celého priestoru 420 m2, de facto máme celé jedno krídlo budovy.

 

Čo nesmie chýbať na Vašom stole, keď pracujete? Naopak, čo Vás spoľahlivo rozptyľuje?

Keď sme sa presťahovali, našli sme si každý svoj stôl už aj z toho titulu, že máme vlastné zložky, prezentačné materiály, cenník či ponuky v skrinkách a zásuvkách. Z už spomínaných dôvodov sa snažíme o minimalizmus, aby neboli priestory zapratané niečím, čo nie je súčasťou showroomu.

Nowy Styl Group 5

Foto: Nowy Styl Group

 

Kedy ste najproduktívnejší? Patríte medzi ranné vtáčatá alebo nočné sovy?

Mení sa to. Sme tu zväčša celý deň, cestujeme za klientmi, vraciame sa do ofisu so zadaniami. Ale všeobecne sme  najproduktívnejší vtedy, keď je veľa práce (smiech).

 

Máte v kancelárii knihy?

Knihy nie, ale zvyčajne nám chodia odborné časopisy, tie sú aj vhodným doplnkom showroomu. Čítanie ku kávičke.

 

Aké najviac obohacujúce školenie, konferenciu, event ste zažili za posledné obdobie? Čím Vás podujatie oslovilo?

Nedávno som bol v Poľsku na medzinárodnej konferencii Key Account manažérov (IKA), kde sa stretli všetci key account manažéri Nowy Styl Group z krajín, kde máme zastúpenie. Hovorilo sa o nových trendoch a vývoji v branži. O virtuálnej realite, o internete vecí. Veci dnes dokážu poskytovať dáta o užívateľoch a pomáhať k optimalizácii priestorov. Bolo to veľmi inšpiratívne. Čo sa týka ďalšieho významného podujatia, každé dva roky predstavujeme novinky na výstave Orgatec, čo je najväčšia výstava kancelárskeho nábytku v Nemecku (pozn. red. najbližšia bude v októbri v roku 2016). Akonáhle sú novinky oficiálne predstavené, tak všetky trhy, kde pôsobíme, k nim majú prístup.

 

Aké technológie Vám spríjemňujú prácu a prečo?

Určite je to wi-fi, lebo nikto nemá rád káble (smiech). Bežne počúvam v kancelárii a v aute rádio, ako „podmaz“.

Juraj Púchlo, Kancelarie.sk
Komerčné nehnuteľnosti na jednom mieste

Podobné články

  1. Prieskum CBRE: Flexibilné kancelárie naberajú na popularite
  2. Prieskum CBRE: Flexibilné kancelárie naberajú na popularite
  3. Čo nás motivuje chodiť do „offisu“?
  4. Čo nás motivuje chodiť do „offisu“?
  5. Analýza CBRE: Podiel voľných kancelárií v Bratislave klesá
  6. Analýza CBRE: Podiel voľných kancelárií v Bratislave klesá
  7. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 2. štvrťrok 2024
  8. BRF: Výsledky trhu kancelárskych priestorov za 2. štvrťrok 2024
  9. Pražský kancelársky trh zaznamenal nárast stavebnej aktivity
  10. Pražský kancelářský trh zaznamenal nárůst stavební aktivity
  11. CBRE: Celková nájomná aktivita v 1. kvartáli 2024
  12. CBRE: Celková nájomná aktivita v 1. kvartáli 2024
  13. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 1. štvrťrok 2024
  14. BRF: Výsledky trhu kancelárskych priestorov za 1. štvrťrok 2024
  15. Navštívili sme kancelárie Kuehne+Nagel Slovensko
  16. Navštívili sme kancelárie Kuehne+Nagel
  17. BRF: Trh kancelárskych priestorov za 4. štvrťrok 2022
  18. BRF: Trh kancelárskych priestorov za 4. štvrťrok 2023
  19. BRF zverejňuje výsledky trhu kancelárskych priestorov za 3.Q 2023
  20. BRF zverejňuje výsledky trhu kancelárskych priestorov za 3.Q 2023
  21. Report CBRE: Firmy v Európe chcú pracovať vo flexibilných priestoroch
  22. Report CBRE: Firmy v Európe chcú pracovať vo flexibilných priestoroch
  23. WOOD&Company: Home office sa mení na hybrid
  24. WOOD&Company: Home office sa mení na hybrid
  25. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 2. štvrťrok 2023
  26. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 2. štvrťrok 2023
  27. Firmy očakávajú zvýšený záujem o prácu v kanceláriách
  28. irmy očakávajú zvýšený záujem o prácu v kanceláriách
  29. 108 AGENCY: Nové prenájmy brzdia aj vysoké náklady na refity kancelárií
  30. 108 AGENCY: Nové prenájmy brzdia aj vysoké náklady na refity kancelárií
▼ Viac
Prieskum

Top ponuky