Navštívili sme kancelárie TNT Express

18.10.2013

Ak sa firma zaoberá logistikou a kuriérskymi službami, určite potrebuje veľké parkovisko a dobré napojenie na cestnú infraštruktúru. Potvrdila nám to i Mária Džundová, Obchodná a marketingová riaditeľka, TNT Express.

Ako ste spokojná s dopravou, parkovaním a občianskym vybavením v blízkosti Vašej kancelárie?

Sídlo našej spoločnosti sa nachádza v mestskej časti Bratislavy – Vajnory, hneď pri diaľničnom navádzači, vďaka čomu máme veľmi rýchly prístup na letisko, do centra i ostatných častí Bratislavy aj do všetkých kútov Slovenska.  To bola aj jedna z priorít pri plánovaní umiestnenia a projektovania administratívnej budovy a depa. Ako kuriérska spoločnosť disponujeme veľkým počtom parkovacích miest s rampami pre malé dodávky aj veľké kamióny. Pri navrhovaní budovy sa myslelo i na našich zamestnancov, ktorí majú priamo pred administratívnou budovou takmer 50 parkovacích miest. Okrem toho sa pred hlavným vchodom nachádzajú parkovacie miesta vyhradené pre vozíčkarov aj návštevy. Všetky parkovacie plochy sú strážené a monitorované 24 hodín denne. Pre cyklistov z radov zamestnancov sú vyhradené stojany na bicykle. Len pár minút od budovy, v mestskej časti Vajnory, majú zamestnanci k dispozícii kompletnú občiansku vybavenosť. V blízkosti sa nachádzajú aj veľké obchodné centrá.TNT

Nakoľko Vám vyhovuje umiestnenie a doprava do kancelárie v rámci budovy?

Naše sídlo tvoria tri poschodia, ktoré sú prepojené hlavným schodiskom a výťahom. Moderné open space kancelárie sú spojené širokými chodbami, na ktorých sa nachádzajú sociálne zariadenia, kuchynky a meetingové miestnosti, ku ktorým majú prístup všetci zamestnanci.

Máte zariadenú kanceláriu podľa feng shui, alebo iných pravidiel, či skôr prakticky napr. kvôli slnečnému svetlu, ergonómii pracovného priestoru?

Pri projektovaní administratívnej budovy sa brali do úvahy najmä požiadavky jednotlivých oddelení odvodené od každodenných pracovných povinností s dôrazom na dostatok miesta pre jednotlivca i celé tímy a veľa zelene. A to sa nám podarilo splniť. Zamestnanci, ktorí kontaktujú zákazníkov telefonicky sú od seba oddelení protihlukovými stenami, ktoré im zároveň vytvárajú súkromné zóny. Jednotlivé tímy sedia priTNT office ostrovčekoch oddelených policovými regálmi, ktoré plnia nielen úložnú funkciu ale sú tiež protihlukovými stenami. Vďaka dostatku prirodzeného svetla a zelene sa to v interiéri hmýri farbami. Bledý drevený nábytok je farebne zladený s oranžovými ergonomickými stoličkami a tmavomodrým kobercom, ktorý tlmí zvuky. Zamestnanci tiež priložili ruku k dielu a kancelárie si vyzdobili zelenými rastlinkami, ktorým sa tu veľmi darí i vlastnoručnými umeleckými dielami. Na každom poschodí sa nachádza sociálne zariadenie i plne vybavené kuchynky s kávovarmi, rýchlo varnými kanvicami, chladničkami a nápojovými automatmi. Pre kuriérov a skladníkov je okrem toho k dispozícii veľká šatňa a sprchy. Priestranné meetingové miestnosti sú vybavené najmodernejšou technikou, pripojením na internet a video projekciou.

Čo je vo Vašej kancelárskej budove a/alebo v kancelárii výnimočné? Čo si najviac pochvaľujete?

Moderná presklená budova, zabezpečujúca kráľovský prísun denného svetla slúži zamestnancom od roku 2008. Tí na nej najviac oceňujú dostatok priestoru  a vzdušnosť. Veľkou výhodou je, že okná sa dajú otvoriť, čo umožňuje prirodzené vetranie. V letných mesiacoch sa tiež využíva TNT Terasaklimatizácia. Vnútornú teplotu si zamestnanci môžu regulovať aj využívaním vonkajších žalúzii. Veľká pozornosť je venovaná zeleni okolo budovy. Pestovaný trávnik a mladé stromčeky spolu s krásnym výhľadom na staré letisko sú pastvou pre oči. K ochrane životného prostredia prispievajú lapače olejov namontované na parkoviskách a na všetkých pracoviskách sú vyčlenené zberné nádoby na papier, plasty, komunálny odpad a žiarivky.

Čo považujete za nadštandard, resp. za to, s čím ste sa v iných kanceláriách ešte nestretli?

Určite naše oddychové zóny či už na jednotlivých poschodiach alebo vonku pri dvoch jazierkach s vodnými rastlinami a pestrofarebnými rybkami. Okrem toho máme k dispozícii 3. poschodie, ktoré je naplánované na ďalšiu expanziu spoločnosti a dnes je využívané pre rôzne zamestnanecké akcie. Pravidelne sa tu organizujú tréningy, školenia či konferencie pre zamestnancov. Raz týždenne sa tu v rámci firemných benefitov konajú hodiny jógy. Okrem toho máme v budove samostatnú zdravotnú miesť pre prípad náhlej nevoľnosti.

Naopak, čo by ste ešte vylepšili, čo Vám v kancelárii - budove chýba?

Veľkou výhodou je vlastná jedáleň s bufetom ponúkajúca teplé i studené jedlá. Zamestnanci si môžu vybrať z troch denných obedových menu. K dispozícii sú aj mikrovlnky a chladničky. Čo nám však chýba je širší výber a obohatenie jedálnička vegetariánskymi jedlami, keďže zaznamenávame čoraz väčší dopyt v tejto oblasti.

Foto: TNT Express
 

Juraj Púchlo, Kancelarie.sk
Komerčné nehnuteľnosti na jednom mieste

Podobné články

  1. BRF: Výsledky trhu kancelárskych priestorov za 1. štvrťrok 2024
  2. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 1. štvrťrok 2024
  3. Navštívili sme kancelárie Kuehne+Nagel
  4. Navštívili sme kancelárie Kuehne+Nagel Slovensko
  5. BRF: Trh kancelárskych priestorov za 4. štvrťrok 2022
  6. BRF: Trh kancelárskych priestorov za 4. štvrťrok 2023
  7. BRF zverejňuje výsledky trhu kancelárskych priestorov za 3.Q 2023
  8. BRF zverejňuje výsledky trhu kancelárskych priestorov za 3.Q 2023
  9. Report CBRE: Firmy v Európe chcú pracovať vo flexibilných priestoroch
  10. Report CBRE: Firmy v Európe chcú pracovať vo flexibilných priestoroch
  11. WOOD&Company: Home office sa mení na hybrid
  12. WOOD&Company: Home office sa mení na hybrid
  13. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 2. štvrťrok 2023
  14. BRF: Vvýsledky trhu kancelárskych priestorov za 2. štvrťrok 2023
  15. irmy očakávajú zvýšený záujem o prácu v kanceláriách
  16. Firmy očakávajú zvýšený záujem o prácu v kanceláriách
  17. 108 AGENCY: Nové prenájmy brzdia aj vysoké náklady na refity kancelárií
  18. 108 AGENCY: Nové prenájmy brzdia aj vysoké náklady na refity kancelárií
  19. BRF zverejňuje výsledky trhu kancelárskych priestorov za 1.Q 2023
  20. BRF zverejňuje výsledky trhu kancelárskych priestorov za 1.Q 2023
  21. CBRE: Takmer 90 % firiem chce pracovať v energeticky úsporných budovách
  22. CBRE: Takmer 90 % firiem chce pracovať v energeticky úsporných budovách
  23. 108 AGENCY: O kancelárskom trhu rozhodujú ceny energií a náklady
  24. 108 AGENCY: O kancelárskom trhu rozhodujú ceny energií a náklady
  25. BRF: Trh kancelárskych priestorov za 4. Q 2022
  26. BRF: Trh kancelárskych priestorov za 4. Q 2022
  27. Colliers: Štruktúra spotreby energie v krajinách CEE-6
  28. Colliers: Štruktúra spotreby energie v krajinách CEE-6
  29. Koľko metrov štvorcových kancelárii skutočne potrebujete?
  30. Koľko metrov štvorcových kancelárii skutočne potrebujete?
▼ Viac
Prieskum

Top ponuky